Penyelesaian kepada masalah jerawat!

Salam semua.

Sebenarnya saya berhadapan dengan masalah jerawat sejak belasan tahun. Sudah bermacam macam cara saya ambil, contohnya menggantikan produk pembersih muka dan sebagainya.

Namun cara tersebut tidak berkesan dan jerawat tetap muncul di wajah saya.

Sehinggalah beberapa bulan lepas saya ditawarkan untuk mencuba produk Eucerin iaitu Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment.



Krim tersebut merupakan produk penjagaan kulit anti jerawat yang bukan sahaja menyuburkan kulit, kalah membantu menghapuskan jerawat dengan lembut.

Ia juga bertindak sebagai pelembap bagi kulit berminyak dan ia direka khas untuk membersihkan pori yang tersumbat, mengurangkan dan menghalang kemunculan semula jerawat, disamping mengekalkan kelembapan kulit.

Ia juga dijadikan sebahagian dari regim lengkap penjagaan kulit pada waktu malam.

Setelah menggunakannya selama 2 minggu, terbukti jerawat di muka semakin menghilang dan ia membantu mengelak jerawat baru dari muncul.


Hebat bukan?!

Anda boleh mendapati produk ini (Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment di farmasi pada harga yang sangat berpatutan iaitu RM62 sahaja 😁.

(Di samping itu, Eucerin juga menawarkan produk penjagaan kulit seperti pembersih muka, pelembap, skrub, serum dan pelembap siang.)

Comments