Apa yang anda buat bila nak kena pergi outstation..?

Salam...

Ye. Saya ada satu soalan yang subjektif. Pohon pendapat dan pandangan saudara dan saudari sekalian...

Apa yang anda buat bila nak kena pergi outstation...?

contohnya:


-bawak anak shopping ke...
-bawak anak pergi taman ke...

Ya la, the idea is to spend time together with the little ones.

Sedih pula nak kena pergi outstation, tinggalkan si comel Alia tu dengan ayah dia.. huhu :(

**saya pergi 9hb Mei, tu yang tak dapat join Mommy Lyna punya Gathering.. huhu :(

So, berbalik pada soalan, apa yang anda buat bila nak kena pergi outstation..?

Would you like to place an Advert on My-ALia.com?
Please click here

Comments

ddfirdaus said…
alamak, soalan ni mcm terkena kat diri sendiri..saya tak wat pape pun kat baby time nak outstation, cume keep reminding him yang mama nak outstation, baik2 ngan papa n nenek, susu elok2, main elok2 etc..

saya ulang setiap malam dalam seminggu tu time dia dah dekat lelap..sambil mengusap2 rambut dan ubun2nya..

tu je yang saya buat. tak sempat nak bawak shopping ke apa, lagi pulak slalu balik malam time dah dekat nak outstation tu..sian bb..

lepas outstation selalu saya qada'. cuti sehari main ngn bb..memang time tu dia tak lepas kita, terus x mau ngn papa n neneknya..
fizamior said…
ala ciannye dia... erm, i selalu ngelat kalo nak kene pergi outstation skang ni... boleh tak??? hehehehe..... kalau nak spend time dengan anak rasa macam tak cukup2 jek masa tu kan? wanna always be with them.. :))
mak encik | SZ said…
sekarang dah kurg kena outstation, tp sejak bf kan bujang kecik tu mmg kalo outstation kena angkut skali (ooo dia sudah hampir 2 tahun)..tak penah tinggal..kalo g juh pun amik flight day trip saje...huhuuuu sedih...
SJNathaniel said…
hai mama..
ala.. sian nya dia kena tingal.saya xpernah lagi bjauhan dr bb,tp pndpt sy la..spend time the whole day wit bb..buat bersama aktiviti yg dia suka.hehe memang sedih tingalkan anak kan..?