Jalan-jalan di Bandar Tasik Selatan

Salam...

Well, ini cerita a few weeks ago..

Pakcik Joe bawak Wan jalan-jalan.

Biasanya kami landing di Titiwangsa saja.

Tapi sebab masa tu ada Pertandingan Memancing (so takut tak dak parking), kami ke Bandar Tasik Selatan instead.

To tell you the truth, itu adalah kali pertama saya ke sana.

di dalam kepala duk teringat lagu "Bandar Tasik Selatan" nyanyian sapa y
e (Olan ke..?) tak ingat dah.. yang pasti lagu jiwang.. hehe..

So, parking ada, alhamdulillah.


Tapi agak ramai la. In fact, ramai sangat! Compared to titiwangsa, mainan baaanyaaak sangat. Tak perlu nak berebutr-rebut..

Anyway, Wan berjalan-jalan (sambil dipimpin oleh Wak Joe)


Alia kata "Fish!! Fish!!"

Saya kata "Mana...???"

Ini la Fish nya!

Anyway, untuk adik beradikku yang merindui ibunda, ini pose istimewa untuk kekanda dan adinda-adinda sekalian :)
Wassalam.

Would you like to place an Advert on My-ALia.com? Please click here

Comments

ietams said…
Bandar Tasik Selatan ke Bdr Sri Permaisuri yer...
rasanye, lama gak saya stay bdr tasik selatan. Tp mcm tak perasan pula ade park..kat area mane yer..
mak encik | SZ said…
nmpk dah besar kakak alia ni / makin tinggi... :)
Diver Mom said…
Kak Ietams:
ahaha.. saya tak perasan la.. rasa macam Bandar Tasik Selatan.. nanti saya check balik ye.. :)

mama sarah syimir:
yup.. dah besar panjang dah! :)
Kambenggurun said…
hahaha..br pasan entry ni. kehkehkeh