Gelang yang cantik dan murah tapi...

.... saya tak suka sangat!


Erm.. Saya beli di KK, Pasar Filipine... Harga dalam RM12 - RM15.. tak ingat la.

Saya suka sebab warna hitam. Hitam suits all, rite..?

Tapi saya tak berapa suka, sebabnya dia ni panjang... kalau dia ni pendek sikit, sure saya suka giler! :)

U all ada eksesori yang u all suka tak...? :)

Berminat menyertai My-Alia.com Monthly Giveaway? Sila klik sini...


-----------------------------------------------------------------------------------------------
Would you like to place an Advert on My-ALia.com?
Please click here.

Comments

Nurhayati said…
gi la potong bagi pendek.. boleh kan.

suka aksesori.. xspecially bracelet ngan necklace.. bila pakai gi jalan baru rasa lengkap. ;)
kalau nk buat jual gelang mcm tuh kat GM plaza,chow kit banyak gila..dorg jual borg...1 dalam rm2-rm3..sebab mama sy wat bisnes dan selalu amik barang kat situ..
Diver Mom said…
Nurhayati:
oh.. saya malas la nak bawak ke hulu ke hilir suh bagi pendek.. :( pakai je seadanya.. ahaha :)
yup. saya pun suka! :D

aina:
oh ya ka..? murahnya!!! :) ni rasa nak pi borong ni! :D
Mimi said…
Zu.. Hubby I kata dia beli gelang ni kat KK murahje? like rm3-5 satu.. I ada 2, tapi pemalas, xpenah pakai.. haha
Diver Mom said…
Mimi:
la.. ye ke..? i tak reti bargain la mimi. kalau itu harga depa letak, harga tu la i bayar.. ahahah :) oh.. u x suka pakai gelang eh.. :) i suka.. ala-ala girlish gitu... hihihi :D
HaniFadil said…
zuhaini,
erm, rasanya i pun ada satu yang design cam ni.. pun suka pakai...
ibu_umairah said…
cantikkk laaaahhhhh..sesuai dengan si pemakai