Welcome to MY LIFE!

Salam....

(macam tajuk blog sapa ye..? hihi..)

anyway, sedikit cerita on my handphone.. my N95 sudah selamat... (bukan selamat dikebumi, ya!) but sudah selamat diperbaiki! yeay!!!!!!!!!!!!!!! seronok sangat... dah boleh snap gambar.. (x perlu lah pinjam gambar dari mr google anymore! anyway, saya ke Carrefour, and i brought my phone, kami ke booth NOKIA, dia kata will take a few days.. technition nak tgk la.. bla.. bla... and then jenguk punya jenguk, ada booth "REPAIR ON THE SPOT".. wah, apa lagi! so kesimpulannya, my phone is OK now! :D )

Handbag saya hari ni berat sikit.....

sebab ada ini:

tau apa bendanya...?

Tada!!!!!!!!!!!

From left: cream / moistirizer... foundation.... toner.... (all are SKIN FOOD products...)

*bermula lah era penjagaan muka oleh ibu Alia... hihi :)

Wish me luck! ;)

post signature

Comments

DYLA said…
comel nyer botol2 dia..

tak penah try product ni. nampak menarik la.
Mummy Dasy said…
jaga jgn x jaga hehehe... ok x product skin food ni
Anonymous said…
zu, jgn sekerat jln tau! n gud luck. bertambah la ke cun nan ibu alia nnt ;)
KV said…
lps ni cantik berseri seri!
Diver Mom said…
DYLA:
comel! tapi sangat fragile! pecah, habis lah!

Mummy Dasy:
jaga.. harus! :D
so far saya pakai, saya suka! :)

honeylanz:
hahah.. insya allah... akan ku cuba hingga ke penghujung jalan.. ahaha... :)
Diver Mom said…
KV:
la.. saya biasa2 je.. so tepek la apa pun, gitu juga rupa saya.. hihi :)
bukan bukan...
tue MAKANAN UNTUK MUKA! every time lalu mesti i convert die jadi bahasa melayu version :) heehehe
bspotgurl said…
Takpe, kita mmg perlu jaga muka kita bermula dari sekarang.. u dah go for product skin food yea?