Sambutan Raya tahun ini bagi saya..

... adalah sungguh hambar..

seriously.

Alhamdulillah, ada juga la part happy-happy dan gembira (macam dapat jumpa Danial, Eva Maisarah.. dan jumpa family mertua.. dan a surprise visit from my relatives, makcik2 dan atuk belah Mak saya..)

but in fact itu saja yg saya lalui.

compare to last year, selepas bermalam di rumah mertua, di Bruas, kami landing di Pangkor, jenguk Tok (belah bapak saya) dan saudara mara di sana..

and after that, berjalan pula ke Kluang, jenguk Atuk (belah mak saya) pulak..

so, dapat imagine tak, bila tahun ini adik2, mak dan bapak hanya beraya di KL...?

kesian...

tapi nak buat macam mana..

my dad still x boleh berjalan dengan proper...

Alat bantuan berjalan pun masih dibaiki...

anyway, saya doakan cepat lah bapak sembuh ya!

boleh kita jalan-jalan lagi!!!! :)

~ alia : cubaan untuk buka dan makan biskut Oreo pemberian Mak Long~ :)

Comments

bspotgurl said…
walau dimana sekalipun kita beraya, yang penting FAMILY ada bersama-sama, cukup meriah dah tu ;)
Diver Mom said…
bspot:
yup. FAMILY itu penting... no doubt.
tapi BERJALAN-JALAN juga penting! ahaha.. saya suka jalan2... huhu :(
denaihati said…
alam Aidil Fitri, Maaf zahir batin. UNdian untuk contest weblog popular 1Malaysia sangat diharapkan.
yaya said…
Memang seronok kalau beraya di pelbagai tempat. Mungkin rezeki tahun depan kot...
Diver Mom said…
denaihati:
sudah vote.. :) tq!

yaya:
ye, sangat best kalau dapat jalan-jalan.. hihi.. insya allah... amin... :)
ZuH@iLieY said…
COMEY giler gambar yaya n danial tuh....sweet sgt:)