Lakukan promosi bisnes anda di sini!!!

Salam...

Well, let's just face it.

Anda ada satu bisnes, katakan...

menjual baju-baju bayi...

anda sudah buat satu website / blog, katakan...

http://bajubaby.blogspot.com

dan anda sudah cuba pelbagai cara untuk mempromosi bisnes anda...

namun anda dapati masih kurang trafik (bilangan pengunjung) ke blog jualan anda...

apa yang anda boleh lakukan lagi...?

Nah! Saya dengan berbesar hati ingin menawarkan khidmat mempromosi bisnes anda / blog anda di My-Alia.com ini....

Of course, nothing is free! tapi jangan risau, it will be a minimal amount, i guarantee you!

Saya sudah letak "Contact Me" di bahagian bawah blog ini.. so kalau ada yang berminat, just isi borang dan i will be in touch with you! :)

kalau nak bertanya, silakan... kalau nak berunding pun tiada masalah.

di bawah ini ada beberapa keyword search yang berjaya ditangkap dari posting di My-Alia..

-Baju baby....

dan... Dr Sukida...
*Insya allah, sekiranya anda promote di sini, ia akan berada di top 5 ataupun paling tidak, di 1st page carian Google... :)

so.. jangan tunggu lama-lama! :) cepat hubungi saya ya! :D

Comments

wah..nak juga2...email siti.. damia_pitshop@yahoo.com
Diver Mom said…
siti:
sure. no prob.. nanti saya email the details ya! :)
p'na mama oja said…
roger p'na tgk camner...
sapinama@proton.com
Emma said…
errkk, maknanya, x lama lg badge MBS bakal dturunkan x lama lg la ek? hmm

urk pina, biz ape nie??? ngeh ngeh...

-mama emma®-
Diver Mom said…
p-na:
nanti saya email ya.. tq..

mama emma:
oh, tak perlu diturunkan.. still ada di sidebar tu... cuma mungkin akan tama satu lagi badge la kot.. ahaha (kalau saya rajin la..) anyway, yg saya offer ni adalah satu entry di My-Alia.. yg di sidebar tu semua saya x caj.. hihi :)
Mommy Lyna said…
wah ZU konker semua ranking teratas kat Google. apa rahsianya? share la hehe.
Diver Mom said…
Mommy Lyna:
ahahah... rahsianya..? mana ada rahsia.. rezeki kot.. :) lagipun saya dengan blogger.com dan host dia iaitu google, kan dah lama.. dekat setahun dah... :)