Kad Raya: Tradisional atau e-card? yang manakah pilihan anda..?

Salam..

hari ini saya hendak tanya anda:

Kad Raya yang biasa tu (yang kita hendak hantar kita perlu pos) ~i call it Kad Raya Tradisional.. haha :)

and compare dengan e-card,

which is your pick...?

Kalau saya kan, saya sebenar-benarnya lagi suka kad raya tradisional tu..

ok la, it costs a little, nak beli kad la.. stem la.. and then kena pos pulak tu!

BUT...

bila mengenangkan saya suka dapat kad raya (and saya assume org pun akan suka kalau mereka dapat kad raya), so saya hantar la juga.. :)

so how about u..?

**tahun ini gawat sikit, so saya hanya balas kad pada siapa yang hantar saja.. hihi..

Comments

p'na mama oja said…
kalu ikutkan saya suka kad tradisional tuh.. tp dek kerana kebizian sy terpaksa la antar e-card je coz dah x dan..huhuh

anyway selamat hari Raya mahap zahir batin kepada kamu sekeluarga...

~balik mana taun nie?? seingat p'na every raya pertama umah parent zu kan?...
Zaila Mohamad said…
of coz suka yang tradisional..tapi memandangkan dah jarang orang yg nak hantar kat Zaila (kecuali kad kawen) so Zaila prefer hantar e-card sahaja..tupon jarang juga..nampak sangat pemalas;p
salam perkenalan,

saya pun lg prefer kad tadisional, tp dah skang semua dok hantar e-card..join je la skali hihihi
salzahari said…
saya pun kembalikan nostalgia kad raya ini..spt entry saya yg ini.

http://mypreciousgiftsalzahari.blogspot.com/2009_08_01_archive.html
Nadiah Sidek said…
kite pun suka kad yg tradisional tu. rs seronok bila dpt kad raya & boleh simpan buat kenang2an. oh, kite mmg simpan kad2 raya tu sejak dr sekolah rendah lg. tp tahun ni pakai e-card je la. tak termampu nk pos kat setiap org. senang2 ambila kad raya di blog kite ;)
eedany said…
suka kad tradisional sebab boleh simpan lama

Salam Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)
bspotgurl said…
2 2 kad ray apun okay sebab bagi i yang penting adalah ingatan kita pada seseorang itu. tak kisahlah e-card or original card
Diver Mom said…
p-na:
oh.. mmg la, saya pun terasa jugak bz betul.. last2 hantar ecard saja.. huhu :(
ye, saya beraya di KL pagi raya, lepas solat, baru pulang ke Perak..

zaila:
oh, sama lah.. ala, ecard pun, di FB je.. itu pun saya x berapa bagi.. sebab lagi suka main Mafia Wars daripada hantar kad raya.. ahahha..

nofaz:
kan..? x pa la, nak buat mcm mana.. kena go with the flow la.. huhu :(

salzahari:
hihi.. ok tq! nanti saya check entry kak.. :)

Nadiah:
awak simpan lagi tak kad raya kita bagi dulu2 tu..? hihi.. anyway, tahun ni saya x bagi sebab hang jauh sangat di perantauan.. ok, nanti saya jenguk ya! tq...

eedany:
samalah kita! :) hihi..
selamat hari raya buat eedany sekeluarga juga! :)

bspot gurl:
oh, bagusnya... :) betul juga tu... :)