Baju Raya: Sudah ada...?

Salam...

U all punya baju raya dah siap belum? (bagi yang hantar tailor)...

saya ingat hendak beli siap saja...

semalam pergi Carrefour Wangsa Maju, ingat nak cuci mata..

turned out ramai nya orang!!!

so the plan was cancelled!

ingat nak pergi jalan TAR (tunggu adek berdua tu balik.. boleh pergi shopping sama-sama..) :)

oh ya, pergi carrefour sebab mr hubby nak beli charger n bateri for his phone.

(saya sekarang pakai mr hubby punya phone 'simpanan'.. sangat kuno, ok? even my boss pagi tadi perasan and she said:

"kenapa phone zuhaini tak canggih?"

ahahahah... sabar la ye..)

oh ya, i dah tanya salesgirl di booth Nokia, dia kata my N95 boleh repair. will cost around hundreds juga lah..

(saya "ter" pandang satu phone ni, N series, N apa saya x ingat.. ada 8mega pixel!!!! and murah juga la.. RM1888. lagi murah dari phone N900 yang saya berkenan itu... hihi)

Oh ya, baju raya anda warna apa...?

sedondon satu family..? ;)

post signature

Comments

3740Journal said…
kite takde baju raye lagi... huhu..anak punyer jek dah complete..
Mommy Lyna said…
baju raya cum baju kerja dah selamat dibasuh hehehe
Anonymous said…
dah siap 25/08!! n sedondong 1 family. tp mcm nk tambah lg extra sehelai 2. hmm br plan nk ke carafour ahad nih!!
Nurhayati said…
dah siap dan sedondong jua.
tema kami biru =)
mommykaseh said…
salam kenal..
kami anak beranak 2 psg - biru ngn purple:) tp baju lil Kaseh tk siap2lg..harap2 sempt la dya beraya ngn baju kurung.

ezira
Nadiah Sidek said…
kite takde baju raya!!!! hadiahkn la kat kite...uhuhu..
Diver Mom said…
azzamoro:
kira ok la tu.. saya, baju alia pun x beli lagi.. huhu :(

mommy lyna:
wah.. hebat! (erm.. saya pun ingt nak jadikan blaus kerja tu baju raya! ahaha.. jimat!) :)

honeylanz:
hehe.. advance! tambah la.. :) saya x suka gi carrefour time weekend. ramai sangat! better gi JJ au2 atau JJ wangsa maju...

Nurhayati:
oh.. bagusnya... :)
mesti cute zara sefamily! :)

kaseh:
oh, kalu baju kaseh x siap lg, x yah la susah hati sangat, sebab boleh beli baju siap, kan..? :)

Nadiah:
err... saya punya pun x dak lagi! hihihi.....