on Tag lagik...

Assalamualaikum all...

ini adalah tag dari Mama Mia Aleeya .. so here goes!

Nama-nama timangan anda:
Ani ~ ini panggilan dalam family..
Siti ~ ini panggilan di opis..

Anda seorang yang:
Cerewet! erm.. i think so..

Insan Teristimewa ?? Describe kan Dia Terlalu Istimewa Dimata Anda:

1. My hubby - dia sanggup bangun malam untuk buat susu sedangkan saya tidur lena.. hihi..
2. My Bapak n Mak - uish.. jasa ibu dan bapa tak ternilai!
3. Alia - alahai budak comel sorang ni...
4. Adek beradik - hihi.. Kek, Eli n Ika.. smua satu kepala.. ;)

Lagu kesukaan anda:

erm.. dulu saya extreme sikit (Guns n Roses.. Nirvana..) sekarang bila da kawen dan jadi ibu mithali (hehe..) rentak pun da slow..
lagu apa ye..? ntah la.. x dak particular lagu yg saya suka skg ni..

Makanan kesukaan anda:
Pizza! (dari dulu saya suka pizza..)

Warna Kesukaan Anda:
Pink!

Sikap Yang Membuat Anda Stress:
erm.. traffic jam! argh!!! especially kalau time saya terlewat bangun dri tido..

Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda:

Wallet (supaya bole beli barang), handphone (supaya bole call org), compact powder n lipstick (supaya leh touch up!) hihi

Kali terakhir masa anda menangis dan kenapa:
erm.. so long long time ago la.. time tu tgh pujuk my hubby supaya benarkan saya bli N95.. (hihi.. dia x bagi.. dia kata buang duit..) but in the end dia bagi jugak.. ;)

Tag 6 rakan anda:
~mama ryan~Mami lily Safiyya~mama Awisy~ mama Diddy (kak Ziey)~mama Damia n Irfan~mama DANIAL~


sesiapa yang da terkena, ampun ye, saya tatau.. :) hihi..

Comments

Emma said…
waduh2!!!! nama ku yg 1st.. sabau je la..

nnt i buat ek....
~ziey~ said…
kueng..kueng....wish u have a hapyy life forever....
Diver Mom said…
mama ryan:
hihi.. ala, sekali sekala.. :)
ok..

ziey:
oh, thanx! same goes to u too!